onsdag 29 december 2010

Vila på schemat!

Igår fick vi äntligen igång bilen igen, efter ett dygns laddning av batteriet inomhus och lite start-spray! På kvällen hälsade vi på faster Britt-Marie och fikade lite i hennes nya fina lägenhet.

Idag har det varit mestadels vila på schemat och jag tror faktiskt att det kanske börjar kännas lite bättre i halsen. Jag har kollat på New moon, lagt nyårsköttet i marinad och fixat nyårs-efterrätt till mamma och pappa. Nu sitter jag bara och kollar på Bonde söker fru och myser med Findus.

I morgon ska vi handla inför nyår och fixa så mycket vi kan så att det inte blir så stressigt på fredag. Tänk att detta året snart är slut.. Tiden bara springer iväg och nu tycker jag att J ska komma hem, för jag saknar honom massor! Bara 6 dagar kvar :-)

Inga kommentarer: