lördag 25 december 2010

God Jul!

Jag ville bara titta in en snabb runda och önska er alla en God Jul!


Igår var det julaftonsfirande hos kusin Anna och Tim ute i Västra Värlinge. Det var god mat, trevligt sällskap och fina julklappar. Plogbilen hade kört fram och tillbaka på den lilla vägen ett par gånger så vi trodde inte att det skulle vara några problem att ta sig fram, men mitt i all snöyra tog vägen helt plötsligt slut.. där fanns helt enkelt ingen väg kvar utan en meter djup snö istället, så det var bara att vända och som tur var kunde vi ta en annan, lite längre men framkomlig väg hem till Malmö igen.



Blomman som vi hade med till värdparet

Jag är fortfarande sjuk och mår inte speciellt bra, så idag har jag bara kollat på film och myst med Findus i soffan och vilat mig, för ikväll är det födelsedagsfirande hos Tessan och jag ska orka med en stund i alla fall! Det är ju trots allt juldagen!

Eftersom alla julkorten nått sina ägare nu så kan jag lägga upp bilderna också!





I morgon ska vi fira lite jul hos mamma och pappa med min mormor, moster och hennes familj. Det blir ingen julmat eller julklappar utan bara mys med familjen. På kvällen ska jag träffa Lillan och fixa lite inför nyårsafton som vi ska hålla hemma hos henne! Alltså fullt upp som vanligt :)
God Jul till er alla!

Marie

Inga kommentarer: