fredag 10 december 2010

Baka kaka

Mamma hämtade upp mig efter jobbet i går och vi åkte hem till mig. Jag svängde ihop en paj med bacon, broccoli och champinjoner och medan vi väntade på att den skulle bli färdig i ugnen så hjälpte mamma mig att röra ihop två Cheesecake´s och sen blev det middag. Efter middagen färgade jag mammas hår medan vi kollade på Biggest Looser och Halv åtta hos mig. När mamma hade åkt hem bakade jag en Cheesecake till, så nu är jag nästan färdig.

Idag hoppas jag att jag kan gå från jobbet senast 16.00 när jag stänger telefonen. Vi har jour på jobbet och än så länge har det bara ringt en person så det ser lovande ut. Jag ska försöka hinna inom stan och handla hårfärg så jag kan färga mitt hår i morgon och sen ska jag bara hem en snabb runda för att duscha och byta kläder och mata Findus sen ska jag köra till Anna i Trelleborg för att fira hennes 25-års dag.

Ha en trevlig helg!

Marie

Inga kommentarer: