måndag 27 december 2010

Samma läge..

Läget är fortfarande det samma.. Vi får inte igång bilen, så pappa har köpt en laddare och så har jag batteriet på laddning i köket under natten och hoppas att det ska göra susen så vi får igång den i morgon.

Datorn får jag inte heller igång, jag har provat med en annan laddare men utan resultat, så i morgon ska jag se om jag kan lämna in den på lagning, tyvärr har garantin gått ut så jag får betala det själv..

Förkylningen vill inte ge med sig och nu har jag dessutom fått hostan tillbaka, börjar bli lite trött på det nu faktiskt!

Idag har jag tvättat och fixat med bilen och så var jag på kronprinsen och bytte örhängena jag fick av mamma i julklapp. Hon hade köpt likadana som jag redan har så det var bara att byta till ett par andra. Jag var och fixade mina naglar och sen hämtade mamma och pappa mig där och vi åkte till Steffie och Romeo på middag!

Nu hänger jag bara i soffan med Findus, det är snart läggdags faktiskt.. Det är ansträngande att vara sjuk :-(

Ha det bäst!

Inga kommentarer: