lördag 18 december 2010

Grattis på födelsedagen pappa!

Igår var mamma och jag ute och åt middag efter jobbet och sen hjälpte hon mig att tömma lite i köket inför målningen. Vi drack kaffe och snackade och sen kom pappa förbi en runda efter julfesten med jobbet. Idag har jag tömt resten av skåpen i köket och ikväll är det födelsedagsmiddag för världens bästa pappa som fyller år idag!

Jag har hunnit fixa alla julklappar utom pappas, det är svårt när han fyller år så tätt inpå julafton, då ska man ju komma på två fina presenter, men det löser sig nog. I morgon flyttar jag och Findus hem till mamma och pappa och nästa vecka jobbar jag 3 dagar och sen är jag ledig i hela 11 dagar! Det ska bli skönt med lite semester! :)

Ha en bra helg!

Marie

1 kommentar:

Lime sa...

Mysigt med lite långledighet över julhelgerna :-) Jag kommer att jobba i stort sett hela tiden men klämfredagen den 7 januari ska jag iallafall vara ledig. Jag åker också till mor o far över julhelgen - ska bli jättemysigt!

Ha dé!