söndag 5 december 2010

2:a advent

Idag är det den 2:a advent och tiden går verkligen snabbt! Här kommer några bilder på mitt julpynt som fortfarande är halvfärdigt.


Mina fina änglar finns lite överallt, istället för tomtar

Tillfällig lösning i vardagsrummet, eftersom stjärnan inte passar på lampfoten


Sovrumsfönster


Jag tänkte hänga upp ljusslingan på balkongen om en stund men det snöar verkligen jättemycket ute så jag väntar nog lite. Jag tänkte även ta tag i lite handling men även det är ju sådär kul när det är sånt här väder. I väntan på att det ska sluta snöa har jag tänt ljus nummer två och tittar på "Prinsen av Egypten" som visas på tv nu! Ikväll ska jag och J bygga pepparkakshus :)

Idag har mamma och pappa bröllopsdag, 29 år! Grattis till er!


Marie

1 kommentar:

Ida sa...

Du är så duktig, Marie! jättefint!