tisdag 23 mars 2010

Vårtecken!

Jag har varit hemma från jobbet idag eftersom min mage fortfarande klyddar, har inte kräkt mer men det gör ont när ajag äter/har ätit och det är jätteansträngade att stå upp och gå längre stunder.. är det inte bra i morgon så måste jag gå till läkaren, det är bara tråkigt eftersom de inte gör något. Jag träffade Malin på Melvins innan och åt lunch och snackade lite skit och för en stund sedan tog jag en promenad och satte upp lite fler lägenhets-bytes-lappar och det var riktigt skönt med vårsol och frisk luft. Det har kommit upp massor med blommor på gården nu, vintergäck och snödroppar och för mig är det ett säkert första vårtecken!




Imorgon är det dags för Findus kastrering, jag ska lämna honom på djursjukhuset mellan 7 och halv 8 och sen får jag hämta honom efter 2.. det passar ju bra eftersom jag slutar 2 imorgon, om jag är bättre i magen och kan jobba överhuvudtaget vill säga. När vi kommer hem från djursjukhuset ska vi fira med räkor, Findus fyller nämligen 6 månader i morgon. Tänk vad tiden går fort, han börjar bli en stor pojke nu!


♥ Kram Marie

Inga kommentarer: