torsdag 11 mars 2010

Nu står det stilla

Det känns inte som att det händer något alls med lägenhetsletandet nu. Jag har gjort allt jag kan tror jag, anmält mig till byte, pratat med min hyresvärd, kollat på blocket och igår satte jag upp en del lappar om lägenhetsbyte, idag tänkte jag att jag ska sätta upp lappar i affärerna runt om kring också. Jag trodde inte det skulle vara så här svårt när man redan har en lägenhet att byta mot. Men jag vill ju inte ha vilket råtthål som helst så det är bara att försöka ha tålamod och vänta tills den rätte dyker upp.

Igår träffade jag T i stan efter jobbet och vi kollade lite rock-grejer, vi ska nämligen på 25 års fest med rock-tema den 3:e april. Vi hittade en del, och min outfit är nästan klar, letar bara efter en t-shirt också. Vi tog en fika på triangeln och sen åkte T till Niclas och Peter för att kolla på Manchester United. Jag tog en promenad till Gustav och åkte bussen hem. Det blev tv-kväll med halv åtta hos mig och Greys anatomy och sen var det läggdags!

Idag är det verkligen grått och tråkigt ute, vi hade ju bestämt att det skulle bli vår nu.. men tydligen blev det inte så. T jobbar idag, på Resta, hoppas att det blir fler dagar han kan vikariera framöver! :) Nu ska jag gå och äta en bit paj, ha en fortsatt bra dag!


♥ Kram Marie

Inga kommentarer: