onsdag 24 mars 2010

Kastrering

Jag var och lämnade Findus på djursjukhuset i morse klockan kvart över sju... jag fick följa med in i rummet och väga honom och säga hej då. Han fick ett namnhalsband och sen sattes han i en liten bur och de körde iväg med honom. Jag vet att det är rutin och att det kommer att gå jättebra och att han säkert kommer att glömma bort det så fort han är hemma igen och har ätit sina räkor men det är jobbigt att se honom rädd och instängd! Jag ska sluta klockan ett idag, en timme tidigare än vanligt och åka direkt och hämta honom, han ska inte behöva vara där längre än nödvändigt! Stackars min lille påg!

Nu börjar det hända lite på lägenhetsfronten, fick ett 100% byte på lagenhetsbyte.se idag, hand lägenhet ser fin ut och jag har mailat tillbaka angående att komma och titta på den och så ringde det precis en man som hade sett mina lappar, jag ska ringa honom lite senare eftersom jag sitter på jobbet nu. :) Äntligen! Håll nu tummarna för att någon av dessa kan bli mina!

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: