söndag 21 mars 2010

Sjukling

Jag har lyckats bli sjuk, idag är det mycket bättre.. I fredags var jag hemma hos Jojo och Madde på tjejmiddag, en del av tjejerna skulle ut men jag hade bestämt mig för att köra och tur var väl det eftersom jag hade jätteont i magen på vägen hem. På natten kräkte jag och igår var det sängläge hela dagen och kvällen. T kom hit och fixade lite mat, men jag kunde inte få i mig något annat än blåbärssoppa.. idag mår jag som sagt mycket bättre, är bara lite öm i mage och rygg men det är förmodligen för att jag har legat så mycket.


Det händer verkligen inget på lägenhetsfronten nu, och det känns lite jobbigt faktiskt, jag börjar bli rastlös eftersom jag vill flytta nu. Men det finns inte så mycket mer jag kan göra. Ska i alla fall sätta upp några lappar till så får vi se. Findus kastrering har blivit flyttad, det blir nu på onsdag istället och det är väl rätt så skönt eftersom jag slutar tidigt och kan hämta honom direkt efter jobbet och är hemma med honom på kvällen. Lite jobbigt att jag måste lämna honom så tidigt på morgonen bara, men det är ju bara en gång.


Tänkte avsluta dagens inlägg med att bjuda på lite bilder, enjoy!

Tulpanerna jag fick av Anna och Tim

Tulpaner som är planterade i min glasskål

Vita pärlhyacinter

Blåa pärlhyacinter


Findus nya favoritställe, i vasken på badrummet :)

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: