tisdag 28 oktober 2008

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Elle: http://fashionforelife.blogg.se/

Nu har jag ju nästan precis gjort ett inlägg om mig själv, men jag ska försöka knåpa ihop det här ändå!

Regler:
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem

7 saker om mig:
  1. Jag är beroende av choklad
  2. Det finns bara en människa som gör mig imponerad och det är min PAPPA
  3. Jag har en underbar och mysig pojkvän
  4. Min favoritaffär är IKEA
  5. Jag är jätterädd för fåglar
  6. Min familj har alltid högsta prioritering och jag skulle göra allt för de jag älskar
  7. Jag ska på minst två bröllop nästa år :)

Jag utmanar:

3 kommentarer:

Ovanliga vantar sa...

Ja e för dåli på datorer för sånt, sorry så ja kladdar av mej här lite 1. Beroende av kaffe
2. beroende av sex
3. beroende av skitsnack
4. beroende av träning
5. Grodor e de värsta ja vet
6. Ja tror ja e odödli men har ändå sjuk dödsångest
7. Ja byter ut vänner med jämna mellanrum

Anonym sa...

"Det finns bara en människa som gör mig imponerad och det är min PAPPA" Fan va sorgligt, men kul för din pappa...

Marie sa...

inte alls sorgligt, betyder bara att det inte är lätt att imponera på mig!