fredag 3 oktober 2008

Då var det helg igen :)

Idag har jag gjort en massa ärenden, jag hämtade ett paket, handlade hem till mamma och pappa eftersom jag ska äta där ikväll, jag hämtade ett par arbetsstövlar till pappa och lämnade ett flak öl till min syster. Nu har jag precis städat klart hos mamma och pappa så nu är det äntligen helg på riktigt!

Igår var jag och T hemma hos hans mamma och hälsade på en runda och sen åt jag falafel för första gången. Jag har aldrig känt att jag har velat prova det men T tycker att det är jättegott och tydligen en stor del av Malmös befolkning med honom (eftersom det finns en i varje gathörn) men jag tyckte inte att det smakade speciellt mycket, lite som friterad couscous... men nu har jag i alla fall provat och kan ha en åsikt om det!

Imorgon ska vi hem till Anna och Tim på middag och vin :) kommer säkert att bli hur mysigt som helst! Förresten så blev det fint med pilkvistarna men jag har inte hunnit fotografera än..

Trevlig helg!
Puss

Inga kommentarer: