fredag 31 oktober 2008

Projektet..

Jag orkade inte gå på stan efter jobbet igår, efter att ha gjort ingenting på cirka 4 timmar och blivit sjukt uttråkad var jag trött. Jag tog bussen hem och slängde mig i soffan.. skönt!Idag är det äntligen fredag och sista dagen jag jobbar. Ikväll ska jag hämta T efter jobb, laga paj till oss och sen ska vi se Bond-filmen.
Imorgon är det Alla helgons natt/Halloween och jag ska på inflyttningsfest hos Elle. Så igår satte jag mig och halloweenmålade mina naglar. Jag kommer ha en svart klänning på mig eftersom det inte är någon maskerad.

Röda naglar med svart tipp var väl lite fint?

Här är förresten projektet jag skrev om igår. Det är en fiskargubbe som ska broderas.. Den är typ 30x50cm stor.. och jag har ingen aning om vad jag har gett mig in på. Jag har ju inte broderat sen högstadiet.... Men jag har ju lovat mamma, så det får ta den tid det tar. Jag ska inom en garnaffär¨på vägen hem idag och se om jag hittar alla trådar jag behöver..

Inga kommentarer: