torsdag 30 oktober 2008

Filmköp

Idag har jag beställt filmer på Homeenter.se. Det var ett bra erbjudande med 5 filmer för 179kr om man blev ny kund och ända kravet var att man skulle köpa en film till under 6 månader så jag var tvungen att passa på. Det blev dessa:

+ en hemlig bonusfilm

Idag ska jag nog gå en liten runda på stan innan jag åker hem från jobbet. Måste ju till Panduro och inhandla lite saker eftersom jag inte gjorde det häromdagen. Jag ska även handla broderingstrådar (om det nu heter så??) till ett STORT projekt som jag har lovat mamma att jag ska göra. Det kommer kanske en bild på det i ikväll eller imorgon.. Vad har jag gett mig in på? Det kommer ju att ta flera år att göra klart det.. Jaja, nu är det i alla fall dags att gå och ge fiskarna lite mat.

kram så länge

Inga kommentarer: