onsdag 29 oktober 2008

Lunchmeeting med mitt ♥

Idag tjuvade jag till mig en liten lunch med T. I vanliga fall äter jag lunch vid skrivbordet på jobbet, här händer inte så mycket och på så sätt kan jag vara på jobbet i 8 timmar och få betalt för 8 timmar. Idag tog jag faktiskt riktig lunch och gick till La Empanada med T istället, jag var bara borta i typ en halvtimme och det verkar inte som att någon ens upptäckte att jag var borta.

Som jag skrev under sommare så är här inte så mycket att göra, man matar fiskarna, tar emot och sorterar posten, tar emot frukten och delar ut den, beställer lunch och hämtar den om det är någon som vill ha och så stämplar man och postar utgående post. Det tar långt i från 8 timmar, så resten av tiden försöker jag komma på nya arbetsuppgifter eller så surfar jag bara. Alltså ingen skada skedd med lunchen :)

Det var trevligt att träffa mormor igår och hon blev jätteglad att jag kom och hälsade på henne.

Jag slutar om 1½ timme och det känns som att denna dagen har gått riktigt fort (kanske för att jag har varit ute typ 3 rundor idag). När jag slutat ska jag träffa Madde i stan för att ta en fika och handla en present. Sen ska jag hem till T och mysa :)

Kärlek

Inga kommentarer: