tisdag 14 oktober 2008

Dagens i-landsproblem

Jag blir faktiskt lite irriterad, jag vet att det är nördigt men jag följer "våra bästa år" och har gjort till och från i många år. Avsnittet visas kl 12.50 och så visas reprisen dagen efter 09.50 vilket oftast passar perfekt till min frukost nu när jag inte pluggar eller jobbar. Eftersom jag inte såg avsnittet igår planerade jag att se det idag. Vid nio-tiden kom det en kille från Eon och bytte min elmätare, T hade precis kommit hem från jobbet och åt frukost så han öppnade för honom och efter det gick jag upp och gjorde frukost och satte mig framför TV:n.. det var Oprah och det brukar alltid vara efter "våra bästa år" så jag kollade på tv.nu och såg att dom har flyttat reprisen till kl 07.00 istället!! Hur störigt är det? Jag är väl aldrig uppe kl 07.00 om jag inte ska iväg till jobbet och i sådana fall hinner jag inte sitta och kolla på TV i 50 minuter... Dagens i-landsproblem!

Mätaren blev i alla fall fin, synd att resten av proppskåpet är sjukt tråkigt... Någon har redan påbörjat en målning av det i ena hörnet, med någon brun färg...? Jag funderade på att bygga någon typ av skåp runt det men det finns för lite plats till det.. Kankse ska måla det vitt så det smälter in mer? Det kanske skulle kunna bli dagens projekt :)

Igår när jag var uppe i stan med T så hittade jag en jättesöt glittrig väska som passar perfekt till Milles glitterfest! Jag skulle vilja ha ett par glittriga skor också, eller har jag redan det kanske? Jag har massor av skor så jag får väl leta igenom dem och se vad jag hittar!

Min fina glittriga väska från Glitter faktiskt :)

Och så smet det med en bild till på mina fina liljor

Have a nice day!

Inga kommentarer: