söndag 26 oktober 2008

Söndag

Idag har jag fortsatt mitt pysslande, jag har gjort två födelsedagskort och två julkort, jag tänkte att om jag börjar i tid så blir det inte så intensivt på slutet och jag hinner få lite inspiration under tiden. Tyvärr kan jag inte lägga ut några bilder på korten eftersom några av korten är till personer som läser min blogg, så de kommer bilder när personerna har fått korten istället. Kransen som jag gjorde hos mamma och pappa igår passade bra på min ytterdörr och lyser upp lite i höstmörkret.


I kransen finns allt möjligt som man kan hitta ute. Bara naturliga råvaror :) förutom ståltråden!


Här är mina söta små pumpor, jag ska fylla på med fler kastanjer runt om så man inte ser plasten i korgen...

Imorgon är det dags att jobba igen, det ska bli skönt att sysselsätta sig lite även om det bara är en vecka...
Ha en skön söndag!
Kärlek <3

Inga kommentarer: