fredag 10 juli 2009

Sista arbetsdagen innan semestern!

Vi hann med allt vi skulle igår; handla, göra smörgårstårtor, gjorde två pajskal och förberedde det som ska vara i dem och när jag kom hem gjorde jag den ena tårtan färdig, så nu är det bara en kvar att göra när jag kommer hem idag och garneringen på lördag!

Just nu ösregnar det utanför mitt fönster, inte alls kul eftersom vi ska vara utomhus i tält på lördag och för att min semester faktiskt börjar idag! Jag har så mångas projekt att hinna med under semestern och även om en del av dem faktiskt är inomhus så vill man hinna få lite solbränna också!

Ikväll ska vi på inflyttningsfest/födelsedagsfest hos Carlos och Emmy, det är Emmy som fyller år och jag har skickat T att köpa present till henne, han har fått instruktioner på vad det ska vara men får välja färg så det ska bli kul att se vad det blir! :)

Puss & Kram

Inga kommentarer: