torsdag 16 juli 2009

Mer Thomas Sabo

Nu har jag hittat mer jag gillar från Thomas Sabo, det är en klocka med antingen två eller en länk som man självklart kan hänga charms på. Båda finns med antingen svart eller vit urtavla. Jag tycker att less is more, så jag är mest förtjust i den svarta med en länk, tyvärr kostar dessa runt 2800:-, kanske lite väl mycket.. men snygga är de!






http://bagaholicboy.blogspot.com/2009/04/thomas-sabo-charm-club-watch.html

Nu börjar min första semester lida mot sitt slut. Jag har jobbat ett par timmar idag och ska på ett möte med revisorn imorgon. I övrigt har jag mest latat mig och gjort ingenting och det är så skönt!

2 kommentarer:

Malin sa...

Visst är den underbar! jag har också kollat på den och va nära att beställa den på nätet för jag tyckte den var så himla billig, sen såg jag att de var i euro pristen stog..då ändrade jag mig rätt snabbt:P men jag bara måste köpa ett armband såfort lönen kommer in på kontot:P

malin sa...

Gumman, vad sägs om måndag eller tisdag för grillning?? låter de bra? :D