onsdag 1 juli 2009

Siffror...

Siffror är inte min grej, jag har bra hand med min egen ekonomi och jag är bra på telefonnummer och sånt men när det kommer till företagsekonomi blir jag helt knäpp, det bara står helt stilla och jag har ingen aning om hur jag ska räkna för att det ska bli rätt!?

Så här ser det nog ut i min hjärna just nu

I alla fall så är det skönt att det är onsdag idag och jag slutar tidigt, dessutom tidigare än vanligt eftersom jag ska få mina naglar fixade kl 14.00. Det är strålande väder utanför mitt fönster och ikväll ska jag hem till min pojkvän. Ska laga Kyckling med bacon- och mozzarellatäcke.

Kyckling med bacon- och mozzarellatäcke ca 4 pers

4 kycklingfiléer
200 g rökt skinka/1-2 pkt bacon
100 g riven mozzarella
1 dl hackat kryddgrönt (basilika/persilja/dill e.t.c.)
2 dl kesella
Salt och peppar

Skär filéerna i bitar och fräs dem snabbt så att de får färg. Lägg kycklingen i en smord ugnsform. Blanda resten av ingredienserna och bred på kycklingen. Ställ in i ugnen i 25 min på 200˚ C. Servera med ris

Inga kommentarer: