onsdag 22 juli 2009

Inredningsfantasten

Imorse var jag på jobbet en stund, jag är fortfarande sjuk men jag var tvungen att betala ut lönerna och betala räkningarna. Imorgon är sista dagen innan vi åker, allt är packat och förberett, så nu är det bara att bli frisk också.

Förutom att jobba så har jag inte gjort speciellt mycket idag. Handlade hostmedicin, en Subway-baguette och två bokstäver, ett C och ett T på vägen hem. Bokstäverna är en present till de vi ska bo hos i Prag. De är i samma stil som mitt &-tecken. Sen har jag bara kollat på Tv och ätit. Nu kollar jag på Top Design, det är finalen idag, så det är intressant, de har fått vars ett loft på 520 kvm att designa och inreda, det hade verkligen varit helt underbart att få göra något sådant! Jag älskar verkligen inredning och prenumererar i perioder på en rad olika inredningstidningar, vill bara ha ett större hem att fixa med :)

Mina älskade inredningstidningar

Inga kommentarer: