måndag 13 juli 2009

Födelsedagspresenter

Här kommer lite bilder på mina fina födelsedagspresenter!



Skål från Boda Nova; Fun heter den, från Thomas, Nina och barnen



Blomma från faster Ingela. Vas och sidenblommor från Ewa och Emelie



Kortetui med mitt namn inristat på insidan och en solros i kruka fick jag av Håkan och Susanne


Korg med massa godsaker från Kusin Anna och hennes pojkvän Tim


Korg med ost, vin mm från Fredde, Mela, CC och Karin



De fina blommorna jag fick av T med bud på min födelsedag




Singstarskivor, Legends av Paul och Marianne, Party av Emma, Alexander och Jojo (bilder från http://www.btowstore.com/)
Thomas Sabo berlock, min månadssten fick jag av Malin, Niclas, Peter och Niclas, fick även ett M som berlock i annat märke.

Fick även lite gott och blandat från Kahls; te, marmelad och choklad av Marcus och Cissi, som jag glömde ta foto på, pengar från Eva och Håkan och Farfar, ett presentkort på H&M av Sara och en flaska vin av Patrick.

Jag är väldigt nöjd med alla mina presenter! Tack så mycket!

1 kommentar:

Malin sa...

Vi kan ju ta en singstar kväll, jag har vi också ett antal spel:)