tisdag 21 juli 2009

Har lyckats bli sjuk..

Nu är jag inne på min andra semestervecka, och veckan när vi åker till Prag! Tyvärr har jag lyckats bli sjuk, alltså inte jättesjuk, tror inte att jag har feber eller så men jag har ont i halsen och är förkyld, så de närmsta dagarna blir det alvedon, vila, näsdroppar och halstabletter. Jag måste verkligen bli frisk tills på fredag.

Helgen var bra, vi var hos Emma och Alexander på middag i lördags, en mysig kväll med god mat, trevlig sällskap och en massa roliga spel! Igår grillade vi med Malin och Niclas på min gård, det var trevlig men det regnade så det blev film hos dem efter grillningen.

Nu är jag hemma hos mamma och pappa. Dom har ju precis bytt köksluckor och nu är Tim här och hjälper till med nya bänskivor, vask och blandare, senare blir det socklar och täcklister. Blir riktigt fin faktiskt!

Jag köpte vit spray-lackfärg till min pidestal idag, så den ska målas under nästa vecka, för denna veckan ska jag vila så att jag blir frisk, förutom att jag måste in till jobbet i morgon och betala ut lönerna och fixa mina naglar på torsdag förstås! Igår storstädade jag så det behöver jag inte heller tänka på :)

Inga kommentarer: