tisdag 1 mars 2011

Årets första vårmånad

Jag vet inte hur det är med er, men jag ser i alla fall mars som årets första vårmånad och dag är det den 1mars!! I skåne har vi äntligen plusgrader och vädret känns faktiskt lite mildare redan, snart är det vår i luften. :)


En mars-bild från förra året... snart så :)

I går åkte jag till Mille och Daniel efter jobbet, vi åt köttfärspaj med soltorkade tomater och fetaost och sen satta vi igång att packa. Det är otroligt hur mycket saker man samlar på sig egentligen, men vi var effektiva och han med en hel del inför flytten på lördag. Är det någon som är intresserad av att köpa hus i Hököpinge kan ni ta en titt på deras hus här. Jag var hemma strax innan 22 och det var läggdags nästan direkt.

Idag har jag inget planerat, bara ta det lugnt och vara hemma med Findus. I morgon är det däremot fullt upp, jag slutar tidigt och ska hem direkt och tvätta. Jag hade råkat boka fel och satt min tvättkolv på den 30:e istället för den 2:e så jag fick ta den tiden som fanns; 12-16 och jag slutar inte förren tidigast 13.00 så jag får ta det viktigaste helt enkelt.. så är det när man är virrig :). När jag har tvättat klart blir det en runda till Willy´s för att storhandla lite och sen ska jag hem till Richard när han har slutat jobba!

Marie

1 kommentar:

Elin Gabriella - Mops & Chihuahua sa...

Tack för tipset fina Du! Den ska jag testa :)

Vilken underbar vårbild! Kram