måndag 28 mars 2011

Sjukling...

I onsdags efter jobbet åkte jag och fick mina naglar fixade och strax innan jag skulle gå därifrån började jag känna mig lite konstig i halsen, jag åkte hem och tog massor av vitaminer och drack te med honung men det ville inte släppa. Richard kom vid 5 och vi åt lite middag.. ju längre tiden gick dessto sämre mådde jag och innan det var dags att gå och lägga sig hade jag feber och jätteont i halsen. Så jag stannade hemma både i torsdags, i fredags och även idag. Eftersom jag inte har mått så jättebra under helgen så har vi tagit det väldigt lugnt. Lite tid på balkongen har det förstås blivit, i fredags hade jag 32 grader i solen och helt vindstilla.
Lilla Findus älskar att vara på balkongen
I fredags var jag hemma hos mamma och pappa på middag, min faster Britt-Marie och hennes väninna var också där. Det var jättetrevligt, men jag blev snabbt trött och fick åka hem och lägga mig..


I lördags var jag hemma hos kusin Anna en stund, vi åt lunch på balkongen och hade det mysigt. På vägen hem åkte jag inom Davidshalls torg och tog en fika med Lillan som jag inte hade träffat på länge. Vi hade såklart massor att prata om och tiden gick jättefort. På kvällen kom Richard till mig och vi gick ner till kvarterskrogen och åt middag eftersom ingen av oss orkade laga mat. Sen blev det filmen "Just Wright" och mys hos mig resten av kvällen.

Skrälle..


.. och Basca var också med på balkongen


I går promenerade vi runt i Lund i det härliga vår-vädert och så åt vi lunch med Richards föräldrar som också är lite krassliga. Trots en väldigt lugn och mysig dag så var jag helt slut vid 7 och Richard körde mig hem igen..

Nu sitter jag här hemma i soffan och snörvlar.. börjar bli lite jobbigt nu faktiskt, är inne på 5:e hela dagen nu :(. Jag hoppas på att jag ska kunna jobba i morgon, men allt beror ju på hur jag mår..

Marie

Inga kommentarer: