onsdag 9 mars 2011

Åka skridskor

Idag slutar jag tidigt och ska åka till Willy´s och storhandla, till Özen för att handla frukt & grönsaker och till ÖoB för att handla lite kattmat och städsaker. Om jag hinner och mormor är hemma så ska jag hälsa på henne en liten runda.

Richard kommer till mig efter jobbet, jag ska laga lax, potatis, sparris och romsås till oss och sen ska vi iväg och åka skridskor! Jag älskar verkligen att åka skridskor och höll på med lite konståkning när jag var liten, inget avancerat men väldigt roligt. Nu har jag inte åkt på flera år eftersom jag inte har hittat någon som vill följa med mig.. så idag ska det bli extra mysigt! Får hem och damma av mina fina vita skridskor med rosa skydd bara :)








Marie

1 kommentar:

Elin Gabriella - Mops & Chihuahua sa...

Åh vad mysigt att åka skriskor!! Hoppas du har haft/har en fin dag :) KRAM!