onsdag 23 mars 2011

Snart dags för vårjacka :)

Då var det onsdag igen och veckorna bara springer förbi. Tänk att vi är inne i april nästa vecka :) Det är härligt vårväder i skåne, med sol och blå himmel, till och med vinden har lugnat ner sig och jag kunde gå med öppen jacka från bussen till jobbet! Snart är det dags för byte till vårjacka och äntligen kan man lämna den tunga vinterjackan, halsduken och vantarna hemma!
Jag har tittat på två vita vårjackor från H&M som jag skulle kunna tänka mig. Vad tycks?


Idag slutar jag tidigt och ska direkt och få naglarna fixade och sen kommer Richard till mig när han slutat jobba. Det blir nog att hämta någon mat idag, kanske från Greekway eller liknande och så kanske en promenad i det härliga vädert. Ikväll ska vi fixa lite med vårt senaste projekt :)

Mamma ringde igår och bjöd hem mig på middag på fredag, min faster ska komma då och det var längesen jag träffade henne. Middag hos mamma och pappa är för den delen aldrig fel, god färdiglagad mat :)


Marie