måndag 14 mars 2011

Födelsedagsfirande och fortsatt vårväder!

Var precis inne på hm.com och hittade två klänningar som jag såklart var tvungen att beställa. Jag har en restorder sedan tidigare så de kommer med samma frakt som den :). Båda klänningarna kan man ha vid många olika tillfällen både sommar och vinter, så det känns som bra köp!




I fredags var det bara myskväll hemma hos mamma och pappa. God mat och Let´s dance. Jag åkte hem ganska tidigt för jag var riktigt trött efter arbetsveckan.
I lördags vaknade jag tidigt och tvättade två maskiner tvätt. Tog en runda hem till mamma och pappa och lämnade presenten och hämtade en klänning. Och sen var det dags att åka hem och fixa mig inför kvällen. Det blev en trevlig kväll hemma hos faster Ingela med mumsig Paella.

Det här kortet gjorde jag till henne, tyvärr gick det inte att vända på bilden

I present fick hon den här målade terrakotta-krukan som hon ska ha som askfat i lägenheten i Spanien. Det tillhör även ett fat som är målat i samma sandfärg som nederdelen på krukan.

Igår var det helt underbart väder och vi tog en runda till Kockums och åkte skridskor en stund och sen tog vi en härlig promenad ner mot Ribersborg! Det gäller verkligen att passa på att vara ute nu när det är fint väder, man vet aldrig hur länge det håller i sig, men jag hoppas verkligen på att våren är här nu! Helgen avslutades som vanligt med Solsidan! Och den nya veckan är här...

Ha en bra vecka!

Marie