torsdag 3 mars 2011

Jobbmöte

Jag kunde smita ifrån jobbet vid ett-tiden som jag hade tänkt igår. Skyndade mig hem och slängde i två maskiner tvätt och städade undan lite i lägenheten. När tvätten var klar och upplockad så åkte jag hem till Richard och åt lasange :)

Idag har jag haft möte med chefen och vår marknadsanvarige och gått igenom lite nya arbetsuppgifter för mig och pratat lite om hur närmsta framtiden ser ut för företaget och eventuella nyanställningar och fördelning av arbetsuppgifterna. Det känns faktiskt riktigt bra, både besluten och att jag får vara med på ett hörn och tycka lite :)

Kvällen består av middag i form av bakad potatis med räkor och massa god sallad och sen lite tv-tittande! I morgon ska vi hem till Ida och Andreas på middag, jag ska försöka att sluta lite tidigare och vara hemma med Findus ett par timmar så jag kan sova i Lund sen. Jag tror inte att han bryr sig så mycket faktiskt men jag får lite dåligt samvete när jag lämnar honom för mycket, så det blir extra mycket mys med honom ikväll!

Marie

1 kommentar:

ida sa...

hihi jag har två stora klunsar här som säkert skulle tycka det var jätteroligt med en liten lekkamrat! frågan är om findus skulle uppskatta dem ;)