måndag 1 februari 2010

Igår gav jag upp hoppet...

... om att hitta mina vantar. Mamma och jag var en runda på Mobilia igår och handlade lite vårblommor och hårinpackning till mig så då passade jag på att handla ett par nya vantar också. Inte likadana som de jag hade innan (eftersom de var slut på H&M) men ett par liknande, svarta stickade tumvantar med fleece inuti från Lindex för bara 79,50, så nu behöver jag inte frysa om händerna i alla fall. Nu har vi dessutom fått plusgrader i Skåne, 2,2 grader stod min termometer på i morse, så nu hoppas jag bara på lite sol också så att snön kan smälta bort!

I lördags blev det bara hemmakväll med T, vi åt potatisgratäng och kassler och så tittade vi på Robinson finalen. Jag är i alla fall glad att inte Jimmy vann även om inte Hans är min favorit!!

Detta var en lugn och skön helg, nästa helg blir det fullt upp istället :) På fredagen ska min faster bjuda på middag och på lördag ska vi äta Fondue med Dalen och Ramona.


♥ Kram Marie

Inga kommentarer: