torsdag 18 februari 2010

Födelsedagspresent inhandlad!

Det händer inte sådär jättemycket annat under vardagarna mer än jobb och det är inte så intressant att skriva eller läsa om, så därför blir det inte så jättemycket bloggande.

I går slutade jag i alla fall tidigt, åkte och köpte present till kusin Anna som fyller år i morgon och ska ha kalas på söndag. Jag är nöjd, så det hoppas jag att hon också blir :) Jag åkte hem och hämtade bilen och körde till Limhamn för att få naglarna fixade och efter det åkte jag hem till mamma och pappa på middag. Mamma hade massa tomater över så det blev en jättegod tomatsoppa med fjärilspasta till förrätt och sen en fiskrätt med tomater och bacon. Väldigt mumsigt och skönt att inte behöva laga mat själv för en gång skull!

När jag kom hem gjorde jag ett födelsedagskort till Anna och bild på det kommer efter söndag eftersom jag inte vill att hon ska se det innan hon får det :). Resten av kvällen var det bara mys i soffan med lille Findus!

Findus ny favoritställe är vasken i badrummet, han går uppe på den, leker med kranen och när jag fyller på lite vatten till honom så dricker han massor där ur :). Jag är alltid noga med att han har färskt vatten i sin skål och han dricker därifrån också, min inte sådana mängder som ur vasken. Men det är väl bra att han dricker mycket i alla fall! Bilder på vask-katten kommer kanske ikväll!

Bild-uppdatering:

Pågarna myser i soffan


♥ Kram Marie

Inga kommentarer: