fredag 5 februari 2010

Det är kaos på jobbet!

Det är verkligen kaos på jobbet idag, sedan jag satte på telefonen klockan 9 så har det ringt hela tiden och det är en massa patienter som behöver komma hit akut och vi har dubbelbokat nästan alla tider. Förutom att det ringer så hela tiden så ska man hinna med allt annat också, ta betalt, boka tider, fylla i journaler och hjälpa till med operationen. Vi slutar ju tidigt idag och chefen ska på flyglektion efter sin operation så det blir hektiska timmar innan det är dags att ta HELG!

Ikväll skulle vi egentligen ätit middag med min faster men eftersom hon är sjuk så blir det inte av. Jag och T ska handla till morgondagens middag och jag ska på UV-behandlingen sen blir det nog bara en lugn kväll hoppas jag!

Nu måste jag återgå till arbetet. Trevlig helg!


♥ Kram Marie

Inga kommentarer: