söndag 14 februari 2010

Etiektter till glasburkarna

Jag passade på att pyssla lite igår morse när T sov. Jag köpte ju fler glasburkar på Ikea förra helgen och nu var det dags att göra lite etiketter till dem. Burkarna jag har sen innan är likadana men där har jag köpt bubbelbokstäver på Panduro och satt på istället för etiketter. Kul med lite blandat tycker jag, vad tycker ni? Vilka gillar ni bäst?



Nya glasburkarna med etiketter





De gamla glasburkarna med bubbelbokstäver



När jag var på Ekohallen i torsdags köpte jag en jättefin burk till knäckebröd som passar perfekt i mitt kök. Jag älskar verkligen burkar och att ha saker framme i köket, synd att köket inte är så stort bara... men snart kanske?? :)



♥ Kram Marie

2 kommentarer:

Mille sa...

Snygg knäckebrödsburk!
Det är kul att du är lika burktokig som jag, fast jag har mina nere i lådor så man ser de inte. Men i burkar ska allt vara!

Tack för filmerna förresten, nu har jag sett alla. Skrik till när du behöver ha tillbaka dem.
KRAM

Marie sa...

japp, burkar är toppen! Det var så lite så,det är ingen brådska med filmerna, men vi får väl ses snart?