torsdag 27 mars 2008

Tidig helg!

Nu har jag helg! Vi skolkade lite idag och slutade redan innan lunch för att äta grillad kyckling och risotto i skolan, det var såå gott! Vi tyckte att vi var värda det eftersom vi hade varit där i 8,5 timme igår och började redan 8 i morse, dessutom var det helt underbart vårväder som man inte fick lov att missa för att gå på Pelles lektion. Han är nog i särklass den tråkigaste människan som finns och jag kan inte lyssna på honom, tankarna bara flyger iväg på annat håll och kommer inte tillbaka till lektionen förren han tittar på klassen och väntar på ett svar och jag kommer på att jag inte har någon som helst aning om vad han precis har frågat oss. Sen försvinner jag igen..

Nu sitter jag och försöker göra klart min excel-arbetsuppgift så jag ska slippa göra det under helgen, samtidigt tittar jag på Vänner. Mellan 19 och 20 är min favorit tv timme, först Christine och sen Vänner, det är så pinsamt och otroligt kul att jag måste skratta högt. Idag var det Vänneravsnittet när Ross och Rachel blir utelåsta från lägenheten och Emma är kvar inne. Rachel får panik och Ross gör en sarkastisk beskrivning av vad som skulle kunna hända. Det är verkligen hysteriskt roligt!

Nu ska jag fira helg! Puss o kram

Inga kommentarer: