onsdag 5 mars 2008

Älskar IKEA

Idag åkte jag och Johan till Panduro i stan och handlade papper till hans inbjudningskort, det blev himmelsblåa kort. När vi var färdiga där åkte vi till sjukhuset för Johan skulle röntgas och gå på återbesök hos läkaren. Under tiden han var där satt jag på en bänk ute i solen, jag hittade ett ställe som var helt vindstilla och det var riktigt varmt och skönt! Humöret ändras direkt och jag känner mig alltid mycket piggare och gladare efter en stund i solen! :) Efter sjukhusbesöken åkte vi till IKEA och handlade lite värmeljus och tittade på möbler som jag skulle kunna ha i lägenheten om jag möjligtvis skulle få den. Dom har börjat med självscanning på IKEA, så istället för att stå i kö och vänta på att en kassörska ska slå in varorna så fixar man det själv, det är ju helt underbart. Vi åt lunch på Food Court på Svågertorp och tittade på kalkbrottet, det är riktigt stort!! Nu sitter jag och kollar på Greys Anatomy och gör inbjudningskort.



Inga kommentarer: