lördag 1 mars 2008

Schlager!!

Idag har farfar varit här och ätit middag med oss, det blev oxfilé med pommes och bearnaisesås och sen ostbricka. MUMS! Har precis tittat på melodifestivalen och jag måste säga att jag är nöjd! Linda Bengtzings låt är ju verkligen en schlagerlåt, något jag har saknat de senaste årens melodifestivaler; "Hur svårt kan det va?". I och för sig så gillar jag alla hennes låtar :) Någon annan jag gillar är Björn Gustafsson, han är ju bara helt underbar!! Det har varit en lugn och skön kväll och jag ska faktiskt snart gå och lägga mig.

Imorgon ska jag kolla på en lägenhet, en etta i Limhamn på 38kvm. Jag måste ju verkligen flytta nu, så jag hoppas att det inte är så många som är intresserade av den så jag i alla fall har en chans att få den.

"Du behöver inte vara först, du kommer fram ändå, ta ett steg i taget, ta det lugnt och njut av stunden"

Inga kommentarer: