fredag 21 mars 2008

Fredag och lördag

Igår trodde jag inte att det skulle hända speciellt mycket, jag städade lite på dagen och sen kom faster på middag. Helt plötsligt så hade jag bytt kläder och sminkat mig och blev hämtad av Pontus och Patrik. Vi åkte på fest till Rickard och sen skulle P och P till KB och jag ville inte följa med så jag stannade kvar och lyckades hamna i någon armbrytning, självklart vann jag :) men jag har absolut ingen aning om varför, hur eller vem som kom på denna något dumma idé... Vi hade bestämt oss för att åka till Swing Inn eftersom dom hade något speciellt påskjippo, och vi var tydligen inte de enda som tyckte att detta skulle vara trevligt så tyvärr fick vi stå i kö alldeles för länge, men det var en trevlig kväll och jag tog sista bussen hem.

Sov typ 4 timmar och sen åkte jag iväg med Johan och köpte mjölmaskar till kameleonten, var i Lomma och kollade på Jocke och Ninas nya hus, var en sväng på Mobilia och Burlövs center och letade efter en vit kavaj till Johan (jag har ju sagt jättelänge att det är snyggt men nu när det fanns en bild på en vit kavaj i tidningen trillade polletten ner :)), tyvärr hittade vi ingen som passade... Vi åkte och matade kameleonten och sen hade jag bråttom hem för att fixa dukning och förrätt till kvällens middag. Det har varit en trevlig kväll med storebror och hans familj, och nu har dom dragit igång med karaoken, men jag är trött efter gårdagen så jag ska nog snart gå och lägga mig, det är ju en dag i morgon också.


Inga kommentarer: