söndag 2 mars 2008

Lägenheten!

Idag har jag varit och tittat på längeheten, den var verkligen helt perfekt! Den ligger på första våningen, men det är en halvtrappa upp så man kan inte se in utifrån, den är genomgående och har söderbalkong. Köket är ganska nytt och har gasspis, parkett i rum och hall, helkaklat badrum och klädkammare. Tillträde är egentligen den 1 maj, men de som bor där har hittat annan lägenhet och kan flytta omgående :) Det är bara två personer förutom mig, som har tittat på den, den ene hade varit där för tre-fyra veckor sen och är förmodligen inte intresserad eftersom det inte hänt något och den andre tittade också i morse. Så imorgon ska jag ringa till värden och säga att jag är väldigt intresserad, sen är det bara att hålla tummarna och hoppas på att det är min tur nu!

Nu är det dags att äta middag. Imorgon är det en riktigt lång skoldag.. 8-17, så jag kommer säkert att vara helt slut sen...

Inga kommentarer: