onsdag 12 mars 2008

GRATTIS FASTER!!!

Imorse tog jag bussen till frisören, jag hade egentligen tänkt att jag skulle till skolan mellan 9 och 10 och sen ta bussen till frisören där jag skulle var 10.15 men vid närmare eftertanke var det nog lite väl optimistiskt så jag åkte till skolan efter frisören istället. Håret blev lite kortare denna gången, vilket jag är väldigt nöjd med, det växer så himla fort och jag skulle behöva klippa mig mycket oftare än jag har gjort de senaste åren.

Idag fyller min faster Ingela 50 år, så vi var där och gratulerade henne efter middagen, hon ska ha stor fest på lördag så det blev inte så mycket firande idag, men det ska vi nog kunna ta igen det på lördag :)

Grattis på 50 års dagen tant Ingela!!!

Jag har fortfarande inte hört något om lägenheten och jag hatar verkligen att vänta, håller på att bli galen! Idag ringde dom från jobbet och undrade om jag kunde jobba heltid torsdag, fredag, måndag och tisdag.. typiskt att jag ska ha tenta både fredag och måndag, jag måste verkligen plugga till dem! Nu ska jag titta på Greys Anatomi och sen kanske plugga lite till, för fredagen närmar sig med stormsteg... Men det känns ändå lite bättre med denna tentan, det är inte så många räkneuppgifter och det underlättar verkligen, kanske till och med kan ha en chans att klara den!

Inga kommentarer: