onsdag 4 augusti 2010

Nya möbler

I måndags var jag och Johan i Ystads djurpark, det var mysigt trots den kvava värmen men vi var ganska trötta så det blev ingen jättelång runda.

I går var jag på Ikea och handlade ett avlastningsbord till köket och lite annat smått som jag behövde. Jag åkte inom Biltema och handlade planteringsbordet som jag har tittat på ett tag. När jag kom hem bakade jag kanelsnäckor och kolakakor och sen satte jag ihop möblerna. Efter maten åkte jag hem till Johan som äntligen hade fått golv i vardagsrummet och jag fick se hans lägenhet för första gången! Den var hur fin som helst :)

Jag fick plats med massor av saker på avlastningsbordet, just nu är det lite rörigt men det kommer att bli fint :)

Idag kommer vaktmästaren och ska fixa en platta till lamputtaget i taket i vardagsrummet, just nu är det bara en sladd som kommer ut ut ett hål i taket, så det ska bli skönt att få det fixat. Sen ska jag träffa Malin, det var längesen vi sågs så vi har nog en hel del att prata om gissar jag. Senare ikväll kommer mamma och pappa hem från sin min-semester i Amsterdam, så jag ska hämta dem på Svågertorp.


♥ Kram Marie

Inga kommentarer: