måndag 9 augusti 2010

Första arbetsdagen...

Nu sitter på jag på jobbet, det är första arbetsdagen efter semestern och det känns inte jätteroligt måste jag säga. Eftersom min sommarvikarie sa upp sig för fyra veckor sedan är det massor för mig att göra nu, men jag tänker inte börja med att stressa, utan delar upp det på denna veckan! Det är ju trots allt länge tills man är ledig nästa gång... Det positiva är att det i övrigt är en ganska så lugn vecka, det är bara en tandläkare som jobbar och jag räknar med att kunna sluta lite tidigare på eftermiddagarna.

Jag har haft en lugn helg, tittat på film, målat sovrummet (igen), ätit middag hos mamma och pappa och bara njutit av sista ledigheten. Idag ska jag gå härifrån senast 16.00, ta en promenad till Gustav adolfs torg för att ladda mitt busskort, jag åker buss de dagarna det regnar, gå inom Accent och se om jag kan få en ny plånbok, eftersom min 3 månader gamla har gått sönder, och så blir det väl en tur in om H&M innan jag tar bussen hem.

Johan är i Amsterdam 0ch kommer hem i natt, så i morgon ska jag hem till honom på middag och myskväll. Har längtat så efter honom!!!

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: