torsdag 27 maj 2010

Sälja möbler

Nu har jag tagit tag i mig själv och satt upp en lapp på Ica angående försäljning av mina Elle-tidningar och så har jag lagt upp en annons på blocket.se med min soffa, några hyllor och min säng. Ingen av sakerna ska flytta med till den nya lägenheten och ska därför säljas innan den 1 juli helst. Du hittar min annons här om du är intresserad.

Jag tycker att det är bra att sidor som blocket.se finns, så man kan byta ut sina möbler när man är trött på dem, utan att det kostar en förmögenhet. Jag får lite för mina och kan köpa andra billigare, det bästa av allt är att man inte behöver släpa runt på dem själv! De flesta av mina möbler till nya lägenheten är saker som ska köpas nytt eller saker som jag redan har. Men soffbordet är köpt på blocket.se och madrassen köper jag av min kusin. Det är dumt att spendera mer än nödvändigt för samma saker ju! Är det Ikea möbler man letar efter så går det nästan alltid att hitta på blocket.se

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: