torsdag 6 maj 2010

Hemflyttad

I morse flyttade jag och Findus hem till lägenheten igen, vi skulle egentligen ha flyttat igår efter jobbet, men det var så fint väder så vi var ute i trädgården istället :). Mamma och pappa kommer hem ikväll, planet landar 18.30 och sen ska jag hämta dem på Svågertorp. Det ska bli skönt att flytta hem igen, där har jag alla mina saker och jag kan göra precis vad jag vill. Jag har ju bott i huset hos mamma och pappa men har inte något kvar där, däremot har det varit väldigt skönt att ha trädgård så man kan gå ut när man vill! Borta bra, men hemma bäst!

Jag sitter på jobbet nu, här är lugnt och skönt.. chefen kommer först om en halvtimme. Jag ska jobba till fem idag och sen är jag ledig i morgon. Jag tänkte att jag ska ta en shoppingrunda oc handla ett par skor, dynor till mina köksstolar, ett par nya solglasögon och kanske en ny klänning (i hopp om att det snart blir sommar, i morse var det kallt!). Sen ska jag umgås med mamma och pappa en stund och på kvällen är det Tupperware-party (ja jag vet att jag börjar bli gammal) hos Viktoria klockan 18.00.

Nu är det dags att jobba lite. Ha en bra dag!

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: