tisdag 3 mars 2009

På jobbet

Nu sitter jag på jobbet, det är min långa dag idag, till 18.00.. men det kommer inga patienter så sent så jag hoppas att chefen går hem tidigt så jag också kan göra det. Vi får egentligen inte surfa här eftersom chefen är rädd för massa onödiga filer som sparas på datorn, men jag tar mig lite friheter nu medan han opererar. Jag kan ändå inte göra så mycket annat under tiden eftersom jag måste vara tillgänglig när han kallar på mig (jag hämtar grejer till operationen). Det kom en tidning hit idag som heter Aptit och jag var tvungen att stoppa den i väskan så jag kan ta med mig den hem för där var verkligen massor av gott i som jag måste provlaga till min kära pojkvän!

Imorgon slutar jag tidigt så då tänkte jag att jag skulle hinna med att plantera lite vårblommor. Jag har köpt två glas-cylinder-vaser, tänkte lägga lite stenar på botten och sen plantera några fina blommor ganska långt ner i vasen, så den hamnar inuti. Ska ringa T ikväll och kolla om han vill laga mat till mig i morgon kväll kanske, är lite sugen på hans ugnsbakade lax med kokt potatis, broccoli och en riktigt god kall sås :)

Inga kommentarer: