torsdag 5 mars 2009

Göteborg

Idag har jag varit på kurs i Göteborg hela dagen. Vi åkte vid nio i morse och kom precis hem. Det var väldigt mycket restid i jämförelse med hur mycket jag fick ut av kursen, vilket är lite synd för det hade funnits mycket att lära sig om programmet det gällde, men det fanns ingen tid för frågor... Får väl lära mig själv eller ringa till supporten under nästa vecka när chefen är borta igen. Denna gången ska han till Rumänien och jobba, och det är såklart skönt för mig, jag kan sluta lite tidigare på dagarna och sysselsätta mig med de sakerna jag tycker är roliga på jobbet. Chefen har förresten en cool bil, en sån skulle jag kunna tänka mig när man får familj någon gång i framtiden.

Jag vet inte exakt vilken modell det är men typ som denna


Härom dagen såg jag och T Slumdog millionaire som han lånat av en kompis och den var faktiskt bra, även om jag tycker att skriverierna om den är lite överdrivna, men den är i alla fall helt klart värd att se.

I morgon ska jag hem till mamma och pappa efter jobbet, vi ska äta och mysa lite :) tror jag sover över där eftersom jag ska städa på lördag och plantera lite blommor. På kvällen ska vi till T´s farmor på födelsedagsmiddag och sen ska vi på fest hos Sara eller hennes kompis efter det. På söndag är det middag hos svärmor så det blir en riktig familjehelg! MYS!!

Ha en trevlig helg!
Kärlek ♥

1 kommentar:

Ovanliga vantar sa...

Såg den igår å visst den e bra, kanske en 3,5-4 ca. Ingen 5a. Bra för att va oscarsfilm, brukar inte kolla på dem som vinner oscars, brukar ju mest va skräp.