måndag 30 mars 2009

Ägg

Nu har det gått ännu en helg. I fredags hade vi personalfest med jobbet, vi åkte Gokart och åt middag sen blev det en liten runda till Centiliter & Gram innan jag beegav mig hemåt med bussen. På natten kom T och sov hos mig. I lördags hämtade Madde upp mig och vi åkte till Entré för att leta upp en present till Emma. Efter många om och men bestämmde vi oss för en skål med ljus och stenar. Jag åkte hem till mamma och pappa på middag och sen körde jag till Trelleborg. Det blev en mysig förfest med bara tjejer och sen en runda på Kristall. Söndagen blev som vanligt mysig med T, skräpmat och film.
På lördag är det den 1 april och påsken och förhoppningsvis våren närmar sig med stormsteg och jag som precis tyckte att det var massor av veckor kvar tills jag skulle få pynta. Men nu är det snart dags, så jag ska nog ta en liten kort runda på stan efter jobbet och köpa lite påskpynt. Jag ska definitivt ha ett påskris i min höga vas. Mamma och pappa har ju trädgård, så det är bara att välja och vraka. Jag ska göra en fin påskkrans att ha på dörren och sen måste jag ju ha lite ägg och några kycklingar och självklar gula ljus. Mina vårblommor har blommat ut så jag får nog ha några nya fina. Här kommer lite inspirationsbilder:






Inga kommentarer: