måndag 16 mars 2009

Blomster-bilder

Nu är chefen tillbaka igen och jag måste vara på jobbet mina åtta timmar som vanligt. Helgen var bra, middagsmys med T i fredags och sen lite drinkar på Bröderna M med Fredde och Natalie. Promenad och lunch med T i Pildammsparken på lördag och förfest på kvällen. Söndagsmys i vanlig ordning.. min helg kort och gott.

Här kommer lite bilder som jag har lovat..


Blomman till T´s farmor

Mitt vårfönster...

med vårlökar; krokos och bridalcrown

dom växte lite mer än jag hade tänkt mig, men jag gillar dem ändå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, ditt fönster är verkligen jättefint och vårigt. Du kan ju det där med den extra lilla piffen som gör hemmet till ett riktigt hem. Vill du komma hem till mig och hjälpa till att piffa? ;)

Marie sa...

Tack :) Jag önskar att jag hade haft lika många fönster som du har att "pynta"