fredag 13 mars 2009

Lite tidigt att påskpynta kanske...

Nu har min arbetskamrat börjat tjata om påskpynt, precis som att det är bråttom.. det enda vi ska ha är ett påskris med lite fjädrar i och det är 3½ vecka till påsk så jag tror nog att vi hinner. Dessutom vill jag gärna kolla med min chef innan jag handlar en massa, bara för att vara på den säkra sidan. Jag älskar ju verkligen påskpynt men man tröttnar rätt så fort och just fjädrar är ju inte min favorit.

Så skönt att det äntligen är fredag, inte för att det har varit en speciellt jobbig vecka men den har gått långsamt eftersom vi inte har haft så mycket att göra. Igår slutade jag redan kl 14, träffade Emma i stan, tog en fika och fönstershoppade lite. Sen gick jag hem till T i snöovädret och vi lagade mat tillsammans och kollade på "Transsibirian". Den var väl helt okej, men ingen film som jag skulle se en gång till. Vi har pratat lite om att gå på bio ikväll, så vi får väl se om vi orkar det när jag har slutat och vi har ätit middag.

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: