lördag 16 februari 2008

Utekväll

I går efter middagen kom Mille hit och kollade på Let´s dance med mina föräldrar och fastrarna, sedan tog vi bussen hem till en av mina klasskompisar för att förfesta, vi hade bra sittplatser, men vid centralen var alla tvungna att byta buss, från den stora bussen till den lilla bussen och det blev ståplatser resten av resan... Vid halv ett tiden bestämde vi oss för att åka till Slagthuset eftersom den var 20 års gräns där och alla skulle komma in utan problem. Mille var trött så hon åkte hem istället. Det var en trevlig kväll med mycket dans och trevliga människor! Jag skulle tagit bussen hem eftersom jag inte hade så gott om pengar med mig, men när klockan var 4 tyckte jag inte alls att det var en bra idé, så jag stannade kvar och sen fick jag ringa världens bästa Johan som var så himla snäll och kom och hämtade mig vid centralen. Tack Johan, jag vet verkligen inte hur jag skulle ha kommit hem om inte du hämtat mig!!

Idag är jag ganska trött, men jag skulle ändå vilja hitta på något kul, det är ju bara lördag och jag kan inte bara sitta hemma och ruttna..

Inga kommentarer: