tisdag 12 februari 2008

Erfarenhet??

Idag känner jag mig ganska duktig faktiskt, jag var i skolan och hade pump-laboration i morse kl 8.00 och det var väldigt enkelt och väldigt tråkigt, men man lär väl sig något av det med antar jag. När jag kom hem bakade jag ett nytt bröd igen, det är så himla gott :) Efter baket städade jag köket och tömde alla papperskorgar i huset, eftersom dom hämtade sopor idag.

Om en stund kommer mamma och pappa hem och då ska jag laga spagetti och köttfärssås till oss. Ikväll är det absolut inget bra på tv, så jag får väl hitta på något annat kul eller kanske se en film..

"Erfarenhet är något fantastiskt. Den hjälper dig att känna igen ett misstag när du begår det på nytt" uppmuntrande va?




1 kommentar:

Anonym sa...

Intressant det där med pumplaborationen.
Sitter och försöker reda ut min nu. Men glömde min hydraulikbok.
Man kan inte ha allt i huvudet.

ha det Marie
PS.
Har ingen webbsida och bloggar inte heller.
keni0007@hotmail.com
DS.